Tilskud til start ved mesterskaber 2023

VLR giver tilskud til VLR-ryttere til start i mesterskaber efter flg. regler:

Rytteren / rytterne skal være medlem / medlemmer af VLR ved tilmelding til stævnet og skal naturligvis starte for VLR i mesterskabet.

Danmarksmesterskaber

Ved deltagelse i DM, DRF-mesterskab, LM i voltige samt TREC Danmark-mesterskaber giver VLR et tilskud på op til:

• 1.000 kr. pr. ekvipage ved deltagelse i et individuelt mesterskab.
  • 1.000 kr. pr. hold ved deltagelse i et holdmesterskab.

Tilskuddet dækker udelukkende udgifter til startgebyr og opstaldning.

Øvrige mesterskaber

Ved deltagelse i øvrige mesterskaber dækker VLR indskuddet for deltagende ekvipager / hold.

Udgiften betales af de deltagende, og tilskuddet kan efter stævnet søges udbetalt ved skriftlig henvendelse pr. mail til klubbens bestyrelse.

Dokumentation for udgift til startgebyr og opstaldning vedhæftes ansøgningen om tilskud.

Tilskuddet skal søges senest 1 måned efter stævnets afslutning.

Internationale mesterskaber

Vallensbæk Kommune har en eliteidrætspulje, hvorfra man kan søge tilskud til deltagelse i internationale mesterskaber. Tilskuddet skal ansøges via klubbens bestyrelse.

Vi takker vore sponsorer

Vallensbæk Rideklub